søndag 16. mai 2010

Da ble det et lite interiørinnlegg her også. Gardinene har jeg sydd da. Vi var nødt til å ha lystette gardiner og det som fantes var stygge disneygreier, så da måtte jeg lage det selv da :P Stoffet er fra ikea og det lystette stoffet bak er fra stoff og stil. De ble nesten litt for korte, men syns det går greit. Festet borrelås i vinduet og på gardinene slik at det blir helt mørkt! Nå våkner han ikke lenger kl 5 ;)

Det gamle skapet fikk noen strøk maling, nye knotter og jeg stiftet fast stoff til dørene. Det ble en stilig effekt og absloutt å anbefale for litt fornyelse, bare pass på å ikke bruke for tykt stoff for da vil ikke dørene gå igjen. På veggene er det brukt tapetfornyer og hvitmalingen heter sjel. Vinduet tok forever å male! Bokhyllene og lampene er fra ikea.

1 kommentarer:

CosiFanTutta sa...

Flott! Det kommer jo til god bruk nå når lille Aurora er kommet. Nydelig navn som jeg faktisk vurderte for 17 år siden når jeg var gravid, men så ble det en gutt :o) Flotte farger på skapet, sort og hvitt skal visst være de beste fargene man kan bruke på de minste :o)
(Vinduer er noe herk!)
Kos dere videre
Cosi

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails

Om meg

Nefertari
Råde, Østfold, Norway
Jente på 28 år som har som mange andre blitt bitt av sy-basillen etter de fikk barn. En sønn, en mann og en til på vei :) Håper dere har glede av min lille blogg og jeg blir veldig glad for kommentarer!
Vis hele profilen min

Sideteller:


Antall besøkende totalt:
Antall besøk denna måneden:
Antall besøk denne uka:
Antall besøk i dag:
Antall besøk online:

Ser du noe du liker?

Jeg tar gjerne imot bestillinger, send meg en mail på nefertari82 (@) gmail.com

Etiketter

Ting/plagg jeg ønsker å prøve ut:

  • Bodyer
  • Duk til stuebordet
  • guttegensere
  • Kalesje til lille båten
  • Kjole av skjorter
  • Kjole av viskose
  • knytebukser
  • Landskapsdeisgn - hallingskarvet
  • Legoteppe
  • Lekeklosser
  • Overhalsbukser
  • Skjortekjole
  • Småposer/firkantposer
  • sofaputer
  • Sofatrekkbeskyttere
  • Spisebrikker
  • Stoffmat av filt
  • Tøybleier
  • Ullskjørt med paljettglitter
  • Utejakke til S
  • Vindjakke

Følgere

Favorittblogger

  • Vaskekluter -
    for én måned siden
  • Sandwich-belte - Det er ikke morsomt å spise sin sandwich når osten er limt fast med majones til matbokslokket, skinka har dansa rundt og klumpet seg i et hjørne og grøn...
    for 3 år siden
  • Jos minä olisin eläin, olisin kettu - Siksi tämä kuosi tuntuukin ehkä niin omalta. Tämä on siis yksi uusimpia kuosejani. Kuva, josta ei alunperin edes pitänyt tulla kuosi. Piirsin kuvaa use...
    for 4 år siden
  • Til salgs: Bleiepose - Bleiepose med spekkhoggere sydd i bomullsstoffer, med plass til våtservietter og noen bleier. 150 kr + porto
    for 5 år siden
  • Sofia the First - Jeg har en liten venn som for noen år siden elsket prinsesse Sofia. Han ønsket seg så gjerne pysj med Sofia på, men de moren fant var veldig rosa og doll...
    for 5 år siden
  • Sytorka... - Det var nu väldigt, väldigt länge sedan jag sydde och bloggade. Det är inte lika roligt längre när barnen blivit stora och inte längre är intresserad av ma...
    for 5 år siden
  • Yhteenveto näistä vuosista - Näin se vain menee kun aika kuluu, maailma muuttuu ja arki sen mukana. Vaikka kuinka haluaisin pitää blogia elossa niin väistämättä se on jäänyt arjen kiir...
    for 6 år siden
  • Donald Duck - I morgen er det skolegårdsfest med tema kjendis på skolen her og niåringen bestilte en Donald Duckjakke for å ha sammen med Donaldkepsen sin. Han ville h...
    for 6 år siden
  • Bloggen... - Jeg ser at telleren fortsatt går her inne - og jeg får fortsatt mail fra folk som har symaskinspørsmål. Det er superhyggelig at bloggen følges, men jeg v...
    for 8 år siden
  • Siste sniktitt før boken slippes.. - Nå er vi igang med å lese 2.korrektur på boka og det er 2 måneder til boka er på lager! Utrolig stas og jeg er virkelig fornøyd med resultatet. Boka inneho...
    for 8 år siden
  • Tvillingtröjor - Ena ungen skulle på kalas hos ett par kompisar som är tvillingar. På inbjudan var det en bild från Frost så jag antog att de borde gilla Frost! Eftersom ja...
    for 8 år siden
  • Instagram - Som jag skrev i förra inlägget, så pausar jag från bloggen. Det händer att jag syr. Och det händer att jag tygfrossar. Så klart har jag instagram. Där bla...
    for 9 år siden
  • Min hverdagsjakke - ------------------------------ Herlig mønster fra Pinneguri (Ravely) ------------------------------
    for 9 år siden
  • Gardin till salu - Jag säljer en superfin gardin från 70-talet på Tradera. Kika in här: http://www.tradera.com/70-tals-gardinkappa-i-landskapstyg-retro-auktion_302984_193416717
    for 10 år siden
  • Lite nya tröjor - Det tillverkas tröjor på löpande band här hemma.
    for 10 år siden
  • Med förhoppning om god fiskelycka - Lillasyster fick sig en ltien fiskpyjamas. Det kan min storfiskare behöva. I år har hon inte hunnit få några firrar, men förra året nappade det. Förs...
    for 10 år siden
  • Kepsar - Syr kepsar som ska få följa med till årets marknad. Bella har redan valt sin favorit!!
    for 10 år siden
  • Trekanter - [image: 017] Jeg har sydd en pute laget av trekanter. Alle stoffene er i lin. Den har fått en kant av bisebånd. Disse fargene fungerer så bra sammen! Els...
    for 10 år siden
  • Endelig er den her! - ....og jeg har trukket en vinner! Gratulerer så mye Elisabeth - en bok er snart på vei i posten til deg =) Jeg har vært en tur på bloggen hennes og hun s...
    for 10 år siden
  • Vinneren er trukket :D - Gratulerer AnetteNH som vinner av min giveaway!! Mail er sendt og venter på svar fra deg!! Lykke til med symaskinen, tror jeg gleder meg like mye til å få ...
    for 10 år siden
  • Blogging & I Have Broken Up - Hello, my friends. I've thought for some time about whether or not I was ready to quit blogging & then it sort of just happened. I've gone back & fort...
    for 11 år siden
  • Sommarbyxor... - Nu var det längesedan igen. Hittade några gamla bilder på datorn, på sommarbyxor som visserligen kom till när sommaren nästan var slut, men ändå. Det är ...
    for 11 år siden
  • Mer virkat och Hej Då Lillofant-bloggen! - Här kommer sista inlägget i den här bloggen. Så nu lämnar jag efter fyra års bloggande här på Lillofant-bloggen den här adressen. Jag har ju bytt bloggadr...
    for 11 år siden
  • Blommig sommarklänning - Min ambition var att jag skulle sy en lätt och luftig sommarklänning till barnens kusin, en sån där klänning som man kan ha på sig lite när som helst. Någo...
    for 11 år siden
  • Tunique i - Flickklänning skulle jag nog kalla denna, tunika i, från Tunique projektet. Favorit hos Storasyster. Det finns mönster i vuxenstorlek också, men den har j...
    for 11 år siden
  • Vill ha! - Visst har jag virkat men detta är över min förmåga. Såååå himla fin. 690 euro på Matteriashop! Eller riva remsor av gamla lakan och sätta igång. Köpte en ...
    for 11 år siden
  • Volangkjolar - steg för steg - Volangkjol i trikå steg för steg. Kjolen kan sys i tunn till mellantjock trikå av bomull, syntet eller viskos, alltför tjockt tyg är svårt att rynka. 30 *...
    for 11 år siden
  • Ny mailadress och utförsäljning av napphållsringar - Hej allihopa! Det var verkligen längesedan! Jag har bytt mailadress till sygryn@gmail.com . Så om ni vill mig något är det den adressen som gäller framöve...
    for 12 år siden
  • Brudnäbbstoile! - Min allra bästa kompis skall gifta sig i oktober... Det gör mig så otroligt glad... Och förväntansfull... Oj vad jag kommer att gråta! Jag skall dels sy ...
    for 12 år siden
  • Klänning och leggings - *A-linje klänning i rosa klövertyg med vit kantning och vitt namn NIKE i nederkant.* *Matchande vita leggings med ett klöver på ena frambenet*.
    for 12 år siden
  • Syrom :) - Jeg har hatt sytørke i veldig lang tid nå. Noe pga. sykdom og noe pga. mangel på kreativitet. Jeg har tidligere hatt syplass på vaskerommet. På et vaskero...
    for 12 år siden
  • Värmande hjärta till England - För ett par veckor sedan gjorde *SKROTdesign* sin första leverans till England. Tjejen hade kikat in på min blogg och fastnat för mina Värmade hjärtan. Rik...
    for 12 år siden
  • band - Några nyckelband som redan hittat nya hem.
    for 13 år siden
  • Skjørt ca str80-86 - Et lite svingskjørt i to lag. Håper det passer til mitt lille tantebarn :)
    for 13 år siden
  • Är ni kvar här ännu? - Ni missar väl inte mina inlägg på den nya bloggen?
    for 13 år siden